Categorieën
Je account en registratie
Leuk dat je je wilt registreren bij Starcasino! Jammer dat het niet helemaal lukt. We helpen je graag op weg. Lees onderstaande informatie goed door — grote kans dat je zo zelf al een oplossing vindt.
Houd rekening met het volgende:
Je mag slechts één (1) actief account hebben bij Starcasino.
Je kunt alleen een account aanmaken met jouw eigen gegevens.
Registratie is alleen mogelijk met een Nederlandse bankrekening die op jouw naam staat.
Registratie is (op dit moment) alleen mogelijk met een Nederlands ID-bewijs.
Heb je alleen een buitenlands identiteitsbewijs of een Nederlandse verblijfsvergunning? Dan kun je op dit moment helaas geen account aanmaken.
Kom je niet verder in je registratie?
Volg dan deze stappen:
Controleer je gegevens
Kloppen je e-mailadres, volledige naam (zoals in je paspoort of ID-kaart) en je IBAN?
Let op: een spatie achter je IBAN-nummer kan voor problemen zorgen.
Verifieer je gegevens
Log in en volg de stappen om je e-mailadres en adres te verifiëren (indien je al deels bent geregistreerd).
Gebruik een andere browser
Wij raden aan om Google Chrome te gebruiken.
Wis cookies en cache
Verwijder de cookies en het cachegeheugen van je browser en probeer het opnieuw.
Kom je er nog steeds niet uit?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
We zijn bereikbaar via chat, e-mail of telefonisch via 0800-0222001 — we helpen je graag verder!